Activitats online de l’Intercanviador (del 8 al 12 de juny)

Dilluns 8 a les 17h: A l’Intercanviador seguim amb molta energia i amb ganes de moure el cos! Per això us portem aquests tips de moviment per treballar la força, el ritme i la ment. T’animes a fer-ho?
 
En el Intercanviador seguimos con mucha energía y con ganas de mover el cuerpo! Por eso os traemos estos tips de movimiento para trabajar la fuerza, el ritmo y la mente. ¿Te animas a hacerlo?
 
 
 
Dimecres 10 a les 17h: El Hot Confinament! encara no ha acabat, sinó que ara us portem temes molt candents i actuals!! Tot i que el racisme no és una cosa nova per desgràcia, últimament el tenim bastant present per tot el que està passant als Estats Units. Et convidem a reflexionar amb nosaltres sobre antiracisme i privilegi blanc a les nostres stories compartides amb La Sala Garcilaso.
 
El Hot Confinament! aún no ha acabado, sino que ahora os traemos temas muy candentes y actuales!! Aunque el racismo no es algo nuevo por desgracia, últimamente lo tenemos bastante presente por todo lo que está pasando en Estados Unidos. Te invitamos a reflexionar con nosotras sobre antiracismo y privilegio blanco en nuestras stories compartidas con La Sala Garcilaso.
 
 
 
Divendres 12 a les 17h: Aquest divendres ve carregat de música a l’Intercanviador amb dos de les components de l’Intergrup Dando La Nota!!! La Lion i l’Amy ens porten una canço molt coneguda perquè l’aprenem amb la guitarra i la veu…No us podeu perdre el miniconcert final!!!
 
Este viernes viene cargado de música a l’Intercanviador con dos de las componentes del Intergrupo Dando La Nota!! Lion y Amy nos traen una canción muy conocida para que la aprendamos con la guitarra y la voz… No os podéis perder el miniconcierto final!!!
 
Aquesta entrada es va publicar a Destacat.